۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰

با پیشرفت بالای ۹۵ درصد؛

۳ طرح صنایع کشاورزی در اهواز در حال ساخت است

۳ طرح صنایع کشاورزی در اهواز در حال ساخت است

اهواز - مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: سه طرح صنایع کشاورزی در شهرستان اهواز با پیشرفت بالای ۹۵ درصدی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس موسوی صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف توسعه صنایع تبدیلی و افزایش ظرفیت صنایع کشاورزی استان، ساخت سه طرح کشتارگاه صنعتی دام و طیور، بسته بندی خرما و کارخانه فرآوری محصولات جانبی خرما در شهرستان اهواز در حال اجرا است.

وی افزود: واحد کشتارگاه صنعتی دام و طیور با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی دارای ظرفیت ۶ هزار تن محصول در سال و ۲ خط صادراتی و تونل انجماد است که با پیشرفت ۹۵ درصدی در جاده ام الطمیر اهواز در حال ساخت است.

موسوی با اشاره به اینکه واحد بسته بندی، فرآوری شیر و خمیر خرما با ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ تن در سال و ظرفیت ۹۸ درصدی و سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد تومانی با پیشرفت ۹۸ درصدی در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز در حال ساخت است، ادامه داد: در این شهرک نیز با سرمایه گذاری ۱۲ میلیارد تومانی ساخت کارخانه بسته بندی و فرآوری خرما به ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ تن در سال و پیشرفت ۷۵ درصدی در حال انجام است.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: با بهره برداری از این سه طرح زمینه اشتغال ۹۰ نفر به طور مستقیم و ۲۷۰ نفر به طور غیر مستقیم فراهم خواهد شد. همچنین ساخت ۶۴ واحد صنعتی کشاورزی دیگر در استان در حال اجرا است که اجرای آنها موجب اشتغالزایی یک هزار و ۱۴۴ نفر می‌شود.

کد خبر 6233521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha